måndag 2 januari 2012

Slut!

Då var man tillbaka till vardagen, tråkiga långa dagar här hemma. Sambon har börjat jobba och allt känns ganska trist. Jag bara älskar när det är nåt speciellt, som jul och allt de. Folk är lediga, man har nåt att se fram emot, alla är glada och ja allt är så mysigt. Nu känns de bara trist. Och regnet öser ner utanför. Blir det nån vinter undrar nog dom flesta.

Ja nu har julen åkt ut härifrån för denna gång, dock är julgran och stjärnor kvar men de försvinner de med snart, julgranen var planerad att åka ner i källaren idag men har inte tagit tag i det. Känns rätt skönt ändå att fått bort allt, så nu är det vita tillbaka. Nu pysslar och grejar jag med att få lite ordning i de kommande bebis rummet. Vitrinskåp håller på att bli vitt och ska ju sedan agera garderob, så de ska bli klart så snart som möjligt och sen ska jag sy och få upp gardiner. Blir inga barngardiner, utan vita fina med monogram. De mesta ska vara vitt. Sen när jag vet vem de är som ligger där inne ska de naturligtvis in färger som passar. Mysigt ska de vara iaf. Sambon han har inget att säga till om. stackarn.

Baka ska de bli lite med denna veckan för om exakt en vecka är det jag som fyller år. hela 23 år. ja jisses. vad ska man önska sig??

/sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar