fredag 24 augusti 2012

Sommar

Ja nu har det gått en hel sommar och vi ska väl se om jag kan få lite tid till att blogga.

Men jag kan ju inget annat än att försöka.
En hel del har det hänt i alla fall.
Vi har spenderat många dagar ute i stugan även om det inte varit det bästa vädret har vi ändå njutit av att bara vara där och ha det bra, andats frisk luft från sjön och bara sluppit att vara i stan.
Vi åkte även iväg till Öland där vi spenderade några helt underbara dagar i solen. Vi lyckades få tag i en jätte bra lägenhet i källarplan (svalt och skönt) och jätte nära havet.
Jag har även hunnit med en rejäl stukning av foten och hoppat på kryckor! vilket resulterade i att mannen i huset fick utöka sin ledighet något. För kryckor, bebis, blöjbyten och trappa går inte ihop.

Mycket har även hänt med lilla Bella.
Hon fäster blicken perfekt, har nyss lärt sig rulla över och lägga sig på magen, munnen går i ett, och man kan få fram det där härliga skrattet som får mitt mamma hjärta att smälta.

Även Bellas rum börjar bli ett riktigt fint tjejrum, men helt nöjd är jag inte än, men det kommer. Hon har ju inte hunnit bli 4 månader än så jag hinner nog.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar